Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-10, 23:16   #58
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden til 30+

Hahah, jeg lagde kaka nå. Røra er helt suppe! Men. Det får stå i kjøleskapet og stivne litt før jeg heller det i forma, så får vi se om det blir no særlig! Neste gang skal jeg iallefall bruke mindre væske!

Minnie1: eksamen er 27. mai og 2. juni! I fagene "midtøstens religioner" og "medienes publikum" sådan

Og christine76: Hvordan går det forresten med å ikke spise noe mat? Jeg hadde blitt tullete av å ikke kunne putta noe i munnen og tygd! JEg forestiller meg også at de shakene og sånn dere får er litt ...ekle? Er de det eller er det jeg som er shake-fordomsfull? Fortell!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat