Sv: Noen som starter i disse dager?
God himmelsprett!!! 
Og takk for at jeg er på jobb.... Men men, trøsten er at det er regnvær og at så lenge man er på jobb er det ikke helg, og heller ikke lov til og la seg friste til diverse ulovligheter!
Vi får holde ut og støtte hverandre, kanskje det er sånn at man innimellom bør kjøre et skikkelig hard core opplegg for og kickstarte seg igjen? Har tenkt på det, men jeg har skikkelig problemer med og holde et super strengt fase 1 opplegg nå kjenner jeg, er så mye koselige helger nå i vår og sommertiden at jeg blir jo vinfristet hver helg..hehe..men en gylden midelvei burde være greit da. Får ikke gi opp hvertfall.
En annen ting jeg har tenkt er at da jeg startet gikk jeg også utrolig mye på ski, tror det hjelp mya altså, imponert over hvor effektiv trening det var. Får finne frem stavene mine igjen når det begynner og bli tørrere i skogen.
Fornøyd med innsatsen i dag tidlig da, er jo ingen kantine her i dag, så da må man forberede seg, så før jeg dro på jobb stekte jeg laks og blomkål i ovnen, kokte egg, og laget klibrød frokost + en liten kornblanding til min yoghurt. Så da er jeg klar for en lang dag på jobb. Sånne dager på jobb erjo typisk bestille overtidsmat type pizza o.l så da gjelder det og være forberedt!
I dag skal jeg lage foccachia brødet også, håper jeg blir fornøyd, ser for meg at det kan være glimrende nå som rekesesongen virkelig setter igang. Har også tenkt tanken at jeg bør kutte ned litt på knekkebrød erstatningene...noen tanker om det???
Jaja, ha en super langhelg alle! Håper på sol!
|