Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-10, 11:18   #60
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Det har gått mye bedre enn jeg hadde fryktet. Fra dem som liksom har greie på det så smaker visst disse shakene bedre enn andre merker, but who knows? Det er vel 8 smaker å velge i på shakene og 3 på suppene så vidt jeg husker. Men nå er jeg nede i to shaker og en suppe jeg orker smaken på, så det er jo ikke bare supert. Hjelper litt å tilsette litt smakstilsetning (chilli for eksempel) det er lov. I perioder så har det gått greit, i perioder så har jeg vært møkka lei. Men jeg har ikke vært sulten. Litt fordi jeg er i ketose og litt fordi jeg får nok protein. Og det hjelper jo godt på. På en måte så er det en grei ting å få en periode der å "spise" kun er noe man gjør for å tilføre kroppen næring og ikke for noen av de andre faktorene.

Når det er sagt så har jeg ikke levd utelukkende på shaker. På grunn av jobbreiser og sånn så har jeg ikke alltid klart å få laget meg shaker, så jeg har spist en halv proteinbar i stedet for en halv shake. Det har jeg også unnet meg på fredagskvelden. Selv om det ikke er "lov" på kurset. Men det er snakk om maks 1 til 2 barer i uken altså, så ikke mye.

Jeg er veldig glad for at jeg valgte som jeg valgte. Synes at kickstarten har vært grei å få, dessuten så var det dette som åpnet øynene mine for lavkarbo som en løsning. Og det er veldig kjekt med ukentlig oppfølging.

Nå er jeg spent på å begynne å spise om en uke.

Spennende! Jeg blir så imponert over sånn

Hih, jeg har bursdag i dag, så nå venter jeg på at det skal bli kveld og folk kommer for å spise ostekaka jeg lagde i går! Jeg gleeeeeeder meg

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat