Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-05, 20:13   #18
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

me too.....

Godt å vite at man ikke er alene.. fant dette nett stedet for ett par dager siden og har vel sittet å lest siden da..

Jeg fikk diagnosen PCOS i 2002, har hatt lavt stoffskifte siden 1995 men i 2002 følte jeg at jeg datt tilbake og at medisinen mot stoffskifte ikke fungerte lengre, min fantastiske lege henviste meg til en hormon spesialist i trondheim. Og han kunne fortelle at jeg hadde PCOS, jeg fikk kjempe angst, for samme dagen hadde en venninne fortalt meg at hun hadde det og de måtte bruke prøverør for å få barn..

Da jeg kom hjem begynte jeg å søke på internett for å få informasjon, og mange brikker falt på plass.. vektøkning, uteblivende mens, urenhud, depresjon osv.. og jeg sluttet med p-piller samme dag.. Ett år etter fikk vi utredning med UL og legen kunne se ett modent egg så da var det bare å dra hjem og sette igang og det funket. Vi har nå en datter på 1 år.

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat