Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Opprinnelig lagt inn av Tante Bob-Bob, her.
Hei og takk for koselig svar:-)
Men jeg tror du blingsa litt på tallene.
Jeg sier ikke at jeg veier 64, jeg SKAL veie det, ved målet.
Jeg glemte å si hvor mye jeg hadde tatt av, jeg veide 97,5 17.april, og nå på mandag veide jeg 92,6, så det er laaaang vei å gå enda.
Normalt når dagen er halvgått har jeg enda minst 600 kalorier igjen å kverke(jeg vet nemlig av erfaring at om jeg får for lite kalorier så stagnerer forbrenningen for kroppen tror den ikke vil få særlig mat så den tilpasser forbrenningen etter inntaket)
I alle slankemetoder er det viktig å ikke få i seg for LITe kalorier, så jeg holder meg til 1200 for å ikke for for lite, ikke for å slanke meg med kalorimetoden. Forbrenningen sakker farten når vi spiser for lite, uansett om vi spiste rent fett.
Men idag hadde vi steikt laks til middag, så idag endte jeg heldigvis opp på 900 kalorier etter halvgått dag, så det er ikke så mye mat jeg må tyne i meg mer idag, takk og lov:-)
Jeg tok av 15 kilo i 2007 på denne måten, men så døde min far og ødela hele slankekuren min, for jeg begynte å trøstespise på masse kaker allerede i begravelsen hans. Siden har jeg vært mye syk(kronisk) og lite i bevegelse, så da baller det på seg.
Nå er gulroten min en plutselig gave som ramlet i fanget mitt, min søster og hennes venninne har gitt meg en Kreta-tur:-) Da jeg hadde ledt høyt og lenge og begynte å se for meg late dager på stranden i sola og meg valsende i sjøen: kom jeg plutselig på: "HJELP JEG ER JO TJUKK!"
De kiloene jeg har er fra halsen og ned til hofta og jeg har store pupper, så det er IKKE pent, nei.
Jeg akter heller ikke å ha 350 par øyne på ryggflesket mitt hahaha!
Jeg skal reise 26. juni, så jeg vet jeg kan enda gå ned 10 kilo, siden jeg allerede har gått av 5 på 2 uker. Men det skal godt holde det.
Med et knekkebrød til frokost hver morgen har jeg nå fått gå på do også, jeg hadde en ufyselig forstoppelse, som syntes på vekta, men nå er jeg igang.
Gleder meg til å lese her ute mer. Jeg begynte å tjuvlese for 2 uker siden for å få inspirasjon, og det har jeg også fått:-)
Ha en god dag!
Hei hei.
Har du noen tips til meny dag for dag?
Jeg har iløpet av 5 år lagt på meg 30 kg og ønsker å komme meg ned på 60-tallet igjen.. Dette er dag nr 2, så jeg er helt i startfasen for å si det sånn 
Ønsker å gå på en egenkomponert lavkarbo kur, men tror det kan bli vanskelig å ikke bli ensporet ergo så går man lei.. Så hvis noen har gode tips, setter jeg stoor pris på dette )
|