Sv: Sprekker snart... :(
Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.
Det jeg skriver nå har jeg skjønt er relativt upopulært her inne; men jeg har veldig god erfaring med kontrollerte sprekker - og har klart å ta av det jeg ønsket meg på denne måten. Mulig det har sammenheng med hvor mye du ønsker å ta av, og med hvor sterkt søtsuget ditt er.
Hadde 8 kg jeg ville ha av, begynte i januar med to "strenge uker", deretter har jeg skeiet ut som jeg ville hver lørdag - noen ganger også fredag. Trente alltid mye dagen etter en sprekk, og var gasnke streng å kosten denne dagen (søndag) Før påske var målet nådd...nå varierer jeg +/- 1kg i forhold til den perfekte vekta (justerer mest med trening nå - spiser fortsatt sunt i uka, og det jeg vil i helgene)
For meg har dette funket veldig bra, men som sagt er det mange meninegr rundt dette her inne!
Lykke til! og husk at selv om du ikke velger å gjøre dette så planlagt som jeg - så er en sprekk aldri verdens undergang (det er "bare" mat...livet skal leves, og imorgen er en ny dag )
Tusen takk for fint svar!
Har over 20kg igjen som jeg skal ned Men tror kanskje det blir lettere å fortsette like strengt hvis jeg har en kontrollert sprekk som varer kun en dag Har nok mer eller mindre bestemt meg for det nå... Bedre det enn å stadig tøye grensene litt. Noe jeg er redd jeg kommer til å gjøre...
|