Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-10, 10:18   #7
Tvilling82
Medlem

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Indre Østfold
Tvilling82 er på en erverdig vei

Sv: Sprekker snart... :(

Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.

Det jeg skriver nå har jeg skjønt er relativt upopulært her inne; men jeg har veldig god erfaring med kontrollerte sprekker - og har klart å ta av det jeg ønsket meg på denne måten. Mulig det har sammenheng med hvor mye du ønsker å ta av, og med hvor sterkt søtsuget ditt er.

Hadde 8 kg jeg ville ha av, begynte i januar med to "strenge uker", deretter har jeg skeiet ut som jeg ville hver lørdag - noen ganger også fredag. Trente alltid mye dagen etter en sprekk, og var gasnke streng å kosten denne dagen (søndag) Før påske var målet nådd...nå varierer jeg +/- 1kg i forhold til den perfekte vekta (justerer mest med trening nå - spiser fortsatt sunt i uka, og det jeg vil i helgene)

For meg har dette funket veldig bra, men som sagt er det mange meninegr rundt dette her inne!

Lykke til! og husk at selv om du ikke velger å gjøre dette så planlagt som jeg - så er en sprekk aldri verdens undergang (det er "bare" mat...livet skal leves, og imorgen er en ny dag)

Tusen takk for fint svar!
Har over 20kg igjen som jeg skal ned Men tror kanskje det blir lettere å fortsette like strengt hvis jeg har en kontrollert sprekk som varer kun en dag Har nok mer eller mindre bestemt meg for det nå... Bedre det enn å stadig tøye grensene litt. Noe jeg er redd jeg kommer til å gjøre...

Tvilling82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat