Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-10, 10:18   #8
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i Egypt

Jeg jobbet i Kairo en periode, og jeg spiste grønnsaker, salater og frukt uten å bli dårlig. Spiste også på en god del på lokale restauranter (ikke typisk turiststeder) uten at det var noe problem. Pusset tenner i kranvann gjorde jeg også. Passet på å bruke antibac ofte. Jeg fikk magetrøbbel en gang, og det var etter å ha spist på den fancye japanske restauranten på hotellet. Is spiste jeg ikke mens jeg var der, for det fant jeg faktisk ikke.

For å være på den sikre siden er det vel bare å holde seg unna rå grønnsaker. Egypt generelt er vel et meget lavkarbovennlig land med masse deilige grillretter. Vær nøye med håndhygienen (som noen nevnte over her, egyptiske penger er veldig skitne...), så går det sikkert helt fint

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat