Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-10, 11:20   #9
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Sprekker snart ...

Hei,
Jeg er av den oppfatning at stadige sprekker når man spiser ketogent ikke er heldig dersom vektnedgang er hovedformålet. Det kan ta kroppen 3-4 dager å omstille seg etter en sprekk og det kan ta kroppen opptil 4 uker å komme i optimal fettforbrenningsmodus, så en sprekk i uka er ikke optimalt på ketogent kosthold.
Det er ikke unormalt at hode får lyst på smågodt eller andre ting etter 5 uker, de aller fleste her inne trenger også å rydde litt i hode ikke bare i kostholdet. Kostholdet er egentlig enkelt å legge om verre er det med den mentale biten som også må jobbes med.
Husk at smågodt er en av grunnene til at du havnet her inne og hvorfor vil du tilbake til gamle synder. Lag deg heller noe lavkarbo vennlig, masse gode forslag i oppskriftsdelen av forumet.
For min del så kommer søtsuget når jeg har fått i meg for lite fett og for lite fett er en av nybegynnerfeilene på lavkarbo.

Sist redigert av arnakristin : 15-05-10 kl 16:04. Årsak: et mangende "ikke"
arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat