Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-10, 11:25   #4
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade med mindre fett?

Men Fedon sier da ikke nei til 70% sjokolade og uoffiseilt er han langt fra så redd for mettet fett som det kan virke som. Han anbefaler feks yoghurt naturell fremfor 0.1% yogurt, men for de som vil ha med smak og UTEN sukker, så anbefaler han den 0.1% yoghurten som er søet med fruktose eller aspartam.

Er det sånn at du er på jakt etter noe som kan erstatte kaffekjeksen eller isen på kvelden( nå vet jeg ikke hva du åt før ), i såfall kunne du feks ta cottage cheese med litt yoghurt naturelle, et dryss hakka nøtter, 3-4 jordbær i biter, litt kanel og kakaodryss, evt litt søtning på hvis du må ha. Da får du et balansert kvelds eller frokostmåltid og slipper unna å lete etter noe søtt i tillegg til den andre maten du spiser.
Jeg skjønner at det kan være veldig vanskelig å kutte ut søtsakene for godt, men å ta deg en bit 70% sjokolade skader i allefall ikke for fettet, en bit på 10gr inneholder så lite fett at du trenger ikke på tenke på det, da burde du mye heller bekymre deg for karbene

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat