Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-10, 16:27   #66
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Maiskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Tusen takk alle sammen

Hadde en veldig fin feiring! Fikk bl.a et minikamerastativ til speilrefleksen min, et skikkelig praktisk ett og! Kan bøye på alle føttene og styre og ordne med det Ble mye ostekake *host* og litt vafler med syltetøy og ballerinakjeks Men, jeg spiste mest ostekake! Gerd kan det der med ostekaker altså. Det var veldig gøy å se at det gikk mest av den og ikke alt det andre jeg hadde lagd Pappan min som er superkresen på ostekake spiste så det skvatt gele og ostekrem, hihi. Ingen kjente at det var sukker i, og folk syntes det var skikkelig spennende at jeg hadde nøttebunn istedet for kjeks! Suksess tror jeg vi kan kalle det.

Nå må en vel i gang med å jobbe mot søtsuget (tenk at jeg er blitt 23 år gammal da jeg som ikke synes det er lenge siden jeg hoia og feira at jeg var blitt 18 og hadde fått førerkort! )

Bare tenk når du blir 39!
Gleder meg ellers til den dagen jeg kan smake Gerds ostekake. Det blir etter planen engang i november/desember. Inntil da er det Eurodiet.

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat