Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-10, 11:37   #17
wollafruen
Medlem

wollafruen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 41
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Opprinnelig lagt inn av stormfull, her.

Jeg har silikonpupper
Har 2 tette barn, og 1 år etter at jeg var ferdig med å amme minstemann så la jeg inn 350CC i hvert bryst - det høres kanskje sykt mye ut, men jeg er jo en stor jente, så det ser ikke stort ut i det hele tatt.
Aldri har noen spurt om jeg har silikon, men er ikke noe flau over å ha lagt det inn så hele omgangskretsen vet det jo Min mor trodde at jeg tullet da jeg fortalte det, for hun så ingen forskjell med klærne på.
Mine er såkalt "lavprofil" - akkurat som dekk, hehe. DVS at jeg har INGEN protesekant som synes på de, ikke når jeg bruker push-up bh engang. De henger normalt og faller ned til siden når jeg ligger på ryggen f.eks, men det sier kanskje litt om hvor mye det var å rulle opp her før de fikk påfyll
Hvis du mistrives nå og har økonomi til det, så hadde jeg ikke nølt.
Betalte 28`for 3 år siden.

Takk for ditt innlegg. Jeg tenker meg også at det egentlig ikke skal synes med klærne på. En push-up bh nå er enten nesten helt tom når cupen er riktig (da tenker jeg spilen som omslutter brystet i underkant er riktig str.) eller om jeg prøver en mindre str så tyter det lille som finnes ut over kantene og jeg får "dobbeltpupp" pga at innholdet/huden er så tøyelig og "formbart" (..??) at det ikke blir noen fin effekt av en det!...

Jeg har prøvd sånne geleinnlegg i bhen, men de er jo litt ekle å gå rundt med...har følelsen av at de skal schvuppe ut og over kanten av bhen en gang... Men de gir den beste effekten av ulike ting jeg har prøvd så langt, for greia er jo faktisk den at det er ingen bher som egentlig passer meg. De som egentlig passer meg fyller jeg ikke ut! Så det er jo størrelsen det er noe feil med her...!