Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-10, 16:50   #14
Neri
Medlem

Neri sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: veslandstaus
Alder: 46
Neri er på en erverdig vei

Sv: Menstruasjon, hormoner og lavkarbo

Takk Hanne 42

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Hva muskler angår er i allefall hard styrketrening verdens utvilsomt beste avspenningsterapi. I tillegg frigjøres en heftig dopcocktail med blandt annet endorfiner, så har du tid (og kom igjen.. hvem har ikke 2-3 timer i uka de kan kutte i "TV-budsjettet"?) så kan det i allefall ikke skade!

Var det meint til meg?
Eg ser så godt som aldri tv Når skal eg få tid til det? Sniker meg innom nettet når eg har 5 min for meg sjølv ein gong iblant, og det er det. Eg står opp seinest 6.00 (uansett dag i veka) Er heime med barn til mann min kjem heim, et middag, hjelper unger med lekser/fjøsstell/husarbeid etc, legger minstejenta og drar på jobb og kjem heim kl 22.30. Det er ikkje mykje tid til overs for trening -desverre. MEN eg har ein dag i veka der eg er på fotballtrening med damene i 1,5 time. Det er kjempekjekt og lattermusklene er vell dei musklene som får mest trening

Søvn var visst eit godt botemiddel sånn som eg forstod det. Ser ut til å være der eg skal begynne, for søvn er litt mangelvare. Med små barn i hus får eg ALDRI sove ei heil natt gjennom, sånn er det berre. Men eg har ein tendens til å sitte oppe ei stund etter eg kjem frå jobb. Det er så deilig å nyte stillheten i huset Får til å legge meg ganske raskt etter eg kjem heim tenker eg, med ei god bok f.eks, eg får jo aldri tid til å lese heller. Får begynne der og sjå om det hjelper.

Uff, føler eg kuppa heile tråden her no

Neri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ammende atkins Svar med sitat