Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-10, 17:09   #15
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 39
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Menstruasjon, hormoner og lavkarbo

Det viktigste med søvn er å ha rutine. Forutsatt faste tidsrammer på søvn optimaliserer hjernen søvnmønsteret ditt slik at du får mest mulig REM-søvn utav de timene du sover. Selv har jeg sovet i snitt 4-6 timer hver natt de siste 10 årene og lider på ingen måte av det. Nivå av stresshormoner ol. er så lave at legen aldri har nevnt det, jeg stresser aldri (faktisk er hele konseptet stress veldig fremmed for meg, forstår det liksom ikke) og den eneste anspente muskelen i kroppen er i korsryggen etter en utpreget heftig runde i ringen mot lavt blodsukker. ^^

Ser at du kan være sliten, huff.. Det er jo livsviktig å ha et par timer om dagen til seg selv ellers ville i allefall jeg følt at livet ikke hadde den helt store verdien.. Nytter ikke å bare jobbe for å kunne kjøpe mat, og neglisjere seg selv for å ta vare på andre. =/

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat