Sv: Bli i ketose eller ikke på 17. mai
Tradisjonen her i gården består i å gå i eller se på toget i byen (barneskoletoget har jeg for lengst lagt bak meg), spise en is eller tre, så dra på grilling hos foreldre. Jeg har alltid vært mer glad i god mat enn i godteri og is, så har ingen problemer med å kutte ut isen så lenge jeg får deilig grillkjøtt! =D
Føler ikke 17. mai er noen grunn til å droppe av dietten. Det er bare en mandag tross alt, med mindre du selv velger å bruke datoen som unnskyldning. 
Opprinnelig lagt inn av raskall, her.
Ketostixene har, av en eller annen begynt å bli lysere i dag. Kanskje fordi jeg ikke har trent i dag? Så jeg lar det være opp til dem. Er ketosen mild på mandag så blir det nok en kake og litt is.
Er du i ketose så er du i ketose, så sier legene og spesialistene i allefall! Har ingenting å si hvor mye utslag du har, er stixen mørk betyr det vel heller at man bør drikke mer. Merkelig "unnskyldning" det der også. :P Om trening hadde hatt noe å si hadde vel heller trening gjort stixen lysere da trening hadde brent opp ketoner og gjort overskuddet i urinen mindre?
|