Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-10, 23:54   #19
RitaBo
Medlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
RitaBo er på en erverdig vei

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Hei.

Jeg la inn silikon for 13 år siden. Etter 2 svangerskap hvor puppene vokste ett par str, ble det en stor overgang å få slappe og tomme bryst etterpå. Jeg husker ikke hvor mye jeg la inn, men sa til kirurgen at jeg ønsker at det skal se naturlig ut. Ingen har noen gang spurt om jeg har uekte pupper, og jeg vil påstå at de ser helt ut som ekte. Jeg fikk bedre selvtillitt, er 181 cm høy, og med flate pupper og for stor mage ble det veldig uproposjonert. Jeg vil bare advare om at følelsen i brystene (lystfølelse ved sex) ble helt borte, og er det fortsatt, nesten som en litt brennende følelse ved berøring. Så de er mest til pynt.
Jeg har tenkt å stramme opp flere ting når jeg er ved målet mitt. Har sjekka opp priser i Tyrkia, Istanbul. Flere klinikker der som har topp standard med høy ekspertise. De er høyt annerkjent i verden når det gjelder plastisk kirurgi. De ligger langt under i pris, og du bor på luksushotell rett ved klinikken, med tilgang på lege og sykepleier hele døgnet etter operasjonen. Vel, lykke til hva du enn bestemmer deg for.

RitaBo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat