Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-10, 19:54   #35
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade man ikke blir fet av?

Ja, jeg har også registrert at vaniljekesam er populært, derfor nevnte jeg det i grunn. Det er vel litt hipt å spise kesam kanskje? Jeg bor i København og her har vi ikke kesam, så jeg har ikke så mye erfaring med det.

Tine mager vanilje kesam og Tine Ja yoghurt med vanilje har begge 0.6 % fett og like mye karbohydrat/sukker 8.6/9 gram. Men kesam har mere proteiner, derfor er den kanskje bedre for de som tenker kakestykke-tenkning. Den har også litt mer kcal. For Lindberg er begge typer gode alternativer. Jeg synes vanilje blir for søtt og bruker stort sett bare naturell yoghurt. Det er dessuten relativt mye sukker i smaksatte yoghurter sammenlignet med naturell-variantene. Men dette er en smakssak og nesten flisespikkeri, alle alternativer er gode. Og sammenlignet med sjokolade er det jo en verden av forskjell!!