Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-10, 21:59   #24
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 39
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Carisma: Det synes jeg er dårlig gjort av deg å si. Selvfølgelig hadde det vært veldig all right fra et filosofisk ståsted om alle kunne være fornøyde med seg selv uansett hvordan de så ut, men forsøk å se det fra f.eks. naturens ståsted. Evolusjon er drevet av sexuell utvelgelse, de beste partnerene velges og de svakeste velges bort (veldig, veldig simplistisk fremstilt). Hadde alle dyr (og vi er jo dyr) vært fullstendig likegyldige når det kom til det overfladiske hadde vi fortsatt vært en-cellede organismer som fløt rundt i havet. :P

Er kanskje en kynisk måte å se på ting, men pupper og hofter sies å være tegn på gode gener akkurat som symmetri i ansiktet og kroppen generelt tilsier god (genetisk) helse statistisk sett. Dermed anser jeg det som meget spesielt at mange i Statene har denne "BIG IS BEAUTIFUL"-mentalismen, for damer har alltid villet ha menn som ser sunne ut (da det å se sunn ut faktisk statistisk sett betyr at man er sunn) og menn har alltid villet ha kvinner som ser "kvinnelige" ut da hofter, rumpe, pupper, lår, fyldige lepper ol. alle er indikatorer på gener som gjør en (fysiologisk) god, sunn mor.

Vitenskap til side, jeg synes folk bør få lov til å gjøre det de selv føler må til for å føle seg vel. Jeg trener og spiser lavkarbo, kanskje fordi media har fortalt meg at jeg bør være slank og sterk, kanskje fordi millioner av år med evolusjon har gjort at slanke, sterke menn oppfattes som sunne, sterke, gode lederemner osv. men mest av alt fordi jeg ikke føler meg vel når magen henger over beltet, jeg har "fettbrett-merker" etter å ha sittet en stund og ting smådisser om jeg skulle finne på å bevege meg noe større.

Dersom trådstarter føler puppene hennes forhindrer henne i å føle seg bra og hun har gitt saken mye omtanke ser jeg absolutt ingenting i veien med at hun foretar et kirurgisk inngrep for å fylle opp, stramme på eller rette opp ting som ellers ville vært umulig å forrandre.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat