Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Men trådstarter sa jo nettopp at det var klær som var problemet, at man ikke følte seg vel i klær uten å ha silikoninnlegg. Og det er etter min mening en utrolig trist falitterklæring. At man ikke kan være den man er og stolt av det. De flate puppene er jo nettopp et bevis på hva man har fått til i livet! Ammet barn, gått ned mange kilo... Silikon er manifisteringen av usikkerhet og bekreftelseshunger. Og ja, kommentaren var på kanten, og det var meninga.
Har absolutt ikke noe imot at folk snakker fra levra, men Janteloven trodde jeg vi hadde lagt bak oss for ganske mange år siden. Om trådstarter er misfornøyd med et aspekt ved seg selv er det opp til henne å leve med det eller gjøre noe med det. Hvem i alle dager gav deg retten til å dømme andre og bestemme at én type kroppsmodifisering er "manifesteringen av usikkerhet og bekreftelseshunger"?
Du er selv medlem på lavkarbo.no så jeg antar du er overvektig og vil slanke deg. Hvorfor i alle dager vil du ned i vekt, når det er fullstendig gjennomførbart å ha en BMI på 30 og alikevel være kjernesunn på innsiden? Enten svarer du at du gjør det fordi du ikke er fornøyd med deg selv, som åpner for at jeg kan fordømme deg som overfladisk og usikker, eller du er ærlig og sier du gjør det fordi du vil passe "normen" og vite at folk ikke dømmer deg når de ser deg.
Hva er forskjellen..?
|