Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-10, 01:34   #12
Sweet Pink Kitty
Medlem

Medlem siden: Apr 2010
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: Lavkarbo i Egypt

Opprinnelig lagt inn av R0SA, her.

Ok, dette var jo veldig oppløftende! Det er kanskje hysteri å være redd for salaten, jeg blir jo sjelden dårlig.

Tusen takk for alle svar!

Vel, jeg skal holde meg langt unna salater når jeg er i Tyrkia, og jeg synes ikke jeg er spesielt hysterisk. Jeg har derimot alltid blitt syk, enda så forsiktig jeg er OG tar vaksiner, så det er ingen risk jeg gidder å ta. Men det er klart, blir man ikke syk så er jo det greit. Samme sa et foreldrepar vi reiste med til Tyrkia første gang jeg var der, og de spiste masse grønnsaker og endte opp på sykehuset pga matforgiftning. Det er gjerne en grunn til at man får advarsler. Det går greit helt til den dagen man faktisk blir syk. Så jeg ville enten ha spist grønnsaker som var stekt eller kokt, eller droppet det.

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg har spist noe pannekakegreier på gatekjøkken i Kairo (maaaange år siden nå). Det var før antibac'en var oppfunnet, hehe, og jeg ble ikke syk.
Spiste på nattklubb og magedansklubb, på alle plasser unntatt på hotellet, egentlig.
Men jeg pleide å begynne dagen med en god ss cognac (noe jeg ikke kunne fordra på den tiden)

Det er litt forskjell på noe som er stekt, slik som pannekaker og grønnsaker som verken er stekt eller kokt.

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat