Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-10, 22:08   #4
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Strekkmerker, hengebryster, åreknuter og cellulitter og dårlig selvtillit ...

Hei

Jeg er 25 og har vært overvektig lenge. Jeg har gått ned 40 kg. Jeg har lite løshud, men masse strekkmerker. Strekkmerkene mine plager meg ikke lengre fordi de har blekna. Det er ett par dype igjen, men jeg har faktisk ett håp om at god massasje vil få dem til å se bedre ut.

Jeg har ett par råd som kan hjelpe deg, sånn at du slipper løs hud, store strekkmerker og slappe pupper. Bit deg merke i at dette er råd, og ikke bombesikre tips. Du har en stor, stor fordel i at du er så ung, for unge mennesker har bedre elastisitet i huden og større sjanse for at kroppen kommer etter.

Drikk mye vann. Vann bevarer hudens elastisitet.
Ikke røyk, om du gjør det, så slutt.
Dusj med kaldvann, slik Photo sier.
Masser huden din med en god krem, gjerne en med mye vitamin E.
Smør deg inn med hvetekimolje.
Smør deg inn med HONNING, det er ett fantastisk produkt for å bevare fuktighet i huden - man SPISER ikke honning serru
Har du råd til det, unn deg en coffie berry-behandling.

For de slappe puppene og forøvrig alt annet slapt; Trening, trening, trening.

Forøvrig har jeg massert magen min i flere år, alle strekkmerkene der er borte, eller de synes ikke

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat