Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-10, 22:13   #45
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har levd med å se annerledes ut i snart 30 år, så jeg gir jamnt flass i hva folk mener om utseendet mitt. Og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg fikk det mye bedre både i forhold til meg selv og i forhold til andre da jeg begynte å jobbe med utfordringene i stedet for mot de! Og det skulle jeg ønske flere kunne også.... Forøvrig er jeg på lavkarbo for å få bukt med en sykdom. Hvis det skulle resultere i at jeg forandrer meg utseendemsessig til å komme nærmere normen så får jeg heller ta det når det kommer, og håpe at jeg fortsatt klarer å beholde megselv framfor å bli en i mengden.

Halleluja!!!