Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-10, 07:09   #22
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forgive me Lord, for I have sinned ...

I år droppa jeg alt av søttendemaifrokoster og sånn som vi har pleid å arrangere, rett og slett på grunn av at alle var så spredt i år, og jeg hadde ikke råd til å smekke sammen noe, tross vi pleier å ha spleiselag.
Men jeg har veldig snille venner, tilbragte halve nasjonaldagen på en liten cocktailbar her i bydelen hvor bartendervenninna mi diska opp med alskens deilige sukkerfrie drinker og brut cava, og på fest samme kvelden sto venninna mi med hodet i barskapet for å finne brennvin uten sukker, sogar kjøpte hun sukkerfritt blandevann til meg, og han som avholdt festen hadde anskaffet baconcrisp. Jeg har fine venner .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat