Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-10, 09:25   #37
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: FRUSTRERT - Går ikke ned i vekt!

Hei

Ville bare si tusen takk for mer eller mindre gode rå og tips, og ikke minst takk til all støtte - spesielt til dere som er i samme situasjon som meg

I kveld reiser jeg til London på shoppingtur - wuhuuuu, og da kommer jeg på å fokusere på å holde meg mett og i ketose og ikke så mye på hva jeg spiser. Vurderte å ha en kontrollert sprekk, men orker ikke å gå gjennom styret med å komme i ketose igjen etter helga ettersom jeg får det helt ekstremt travalt på jobb fremover.

Etter helga begynner jeg på spis deg slank opplegget igjen, med hjemmelaget mat denne gangen. Har lest boka nøye og laget meg en plan. Får håpe dette hjelper, så satser jeg på at jeg i løpet av et par uker får igang vektnedgangen igjen. Skal komme med rapport.

God helg alle sammen

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat