Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-10, 11:54   #23
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Nigellas melfrie brownies

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Kan ikke huske å ha sett vaniljestenger på min lokale butikk - ligger de sammen med resten av bakevarene mon tro?
Er det mange stenger i en pakke? Hvor lenge holder de seg?

Dei ligg vel saman med vaniljesukker på boks etc? Det gjer det i "mine" butikkar i alle fall, men eg er jo utomlands. Ein kan vel også forresten legge ei slik stang i ei tett boks med splenda eller liknande også, så tek det til seg aromaen frå stanga, og vips så har ein vanilje"sukker". Kor mange stenger i kvar pakke er eg ikkje sikker på, det er litt alt etter produsent. Vanlegvis så finn eg dei pakka enkeltvis i lufttett plastpakke, eller glasrør.
Men eg må innrømme eg ofte berre brukar vaniljeessens, fordi det er så "enkelt og greit". Men synes ikkje det smakar heilt det samme.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat