Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-10, 01:09   #25
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 39
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Forgive me Lord, for I have sinned ...

Syndet selv på 17. mai. Visste vi skulle på grillmiddag hos "svigers" rundt 5, men plutselig får jeg vite at vi skal hentes rundt 1 for å dra på "kakefest" der hele svigerfamilien var samlet! På bordet ble det satt frem (aaaalt for søt) bløtekake med amerikanske blåbær og ferske bringebær, en sinnsyk sjokoladekake med sååå >----------< tykt lag sjokoladekrem, nystekte vafler med allverdens tilbehør og pålegg, og ei meget god ostekake.

Ble litt sukker på diabetikeren da gitt, og da grillinga kom senere ble det en god porsjon av "svigermors" nyyyydelige ovnstekte potetbåter med skall og en generøs kladd (eller to) potetsalat.

I dag har det dog gått bedre. Ble invitert på bryllupsdagsmiddag hos besteforeldrene mine der matinntaket besto av spareribs, salat og bittelitt hjemmelaget potetsalat. Desserten trumfet jeg helt med Gerds Ostekake med gelélokk laget av Fun Light med granateplesmak. Alle syntes den var kjempenydelig, så om du leser dette: Mange takk, Gerd! B-)

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat