Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-10, 09:45   #964
Ned30kg
Juniormedlem

Medlem siden: May 2010
Ned30kg er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei!
Eg er snart 30 år og minst 30 kg overvektig. Er 174 høg og 103 kilo, har i tillegg PCOS og vonde knær og trenger virkelig å gå ned. Eg fikk ei datter for eit halvt år siden. Under graviditeten la eg på meg 14 kilo, men desse forsvant veka etter fødselen, men siden har det stått bom stille til tross for masse turer, styrketrening og amming. Men har jo spist masse karbohydrat, og har endelig forstått korfor eg ikkje går ned etter å ha lest boka til Dr Sofie Hexenberg Frisk med lavkarbo, den boka kan virkelig anbefalast. Vart heilt frelst etter å ha lest den

Å leve på lavkarbo kosten tror eg skal gå bra, og det å kunne gå på en kur og føle seg mett heile dagen er jo heilt fantastisk. Det er ein grunn til at tidligere slankekurer ikkje funker på meg, er jo sulten heile tida på dei, eg er so spent so spent no og ønsker meg sjølv og alle dåkke andre lykke til med lavkarbokost Eg er også innforstått med et eg bør leve slik resten av livet, men håper ein kan introdusere litt meir karbohydrat etter å ha nådd trivselsvekta siMen den tid den sorg

Ned30kg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat