Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Så flinke dere har vært. Håper på 10 kg Stegforsteg! Jeg har vært litt borte for vekta er liksom ikke med på notene.
Pheona, jeg gikk jo opp nesten to jævla kilo pga en dags utskeielse! Faen tull. Den pizzaen og sjokoladen var faen ikke vært det. Mye banning på en gang, men er irritert. Går nedover nå, men er jo fem dager siden jeg spiste det, så det skulle bare mangle!
Bra at det går bra med hunden din, Wevi.
Namba, jeg er ikke noe flink med maten. Er så lei salat som det går an å bli! Skal prøve meg på squah pasta. Ich bin lei! Men føler meg så feit nå som vekta gikk opp, så skal søren meg holde fast. Lurer på om jeg kanskje spiser litt for mye mat, men Torkil sier jo at man kan spise seg mett hele tiden. Men gikk ned mer når jeg spiste lite.
Jeg håper jeg er gravid nå. For har ikke regelmessig mensen, men man skal vel se på den lengste syklusen når man tenker eggløsning, og det var forrige mnd med 36 dager, så får jeg ikke mensen på mandag, så har jeg håpet. Men tror vi "gjorde det" litt for sent. Eggløsning er nok over 
Nei, nå skal jeg slutte å deppe for alt. Mulig å syns så synd på seg selv Det med maten har jeg jo bedt om selv. Men måtte bare smake på den nye kvikk lunsjen....
Mona, var du på o tattoo convention? Jeg fikk ikke dratt 

|