Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-10, 09:59   #11
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor spiser dere Bacongull?

Sitat:

Jeg reagerer også på at en del her inne glemmer hva som er sunt, det handler kun om å gå ned i vekt. Man er ikke nødvendigvis sunn selv om man ikke legger på seg.

Det snakkes om å spise smør rett fra pakka som et flott mellommåltid, og produkter som bacongull forherliges til de grader.

Det er mange brukere her inne, og vi har tildels forskjellige mål. For mange er det akkurat det å gå ned i vekt som er fokuset, og det er bare slik det er. Ikke dermed sagt at jeg synes det er optimalt
Det er også mange som etterhvert kommer inn på helse og sunnhet, fordi de merker at de blir friskere. Det er en flott bieffekt av å skulle slanke seg

Selv tror jeg smør er sunt, det er et naturlig produkt. Jeg er enig med Imse som i den "smør-mellomåltid"tråden sa at det er bedre å få i seg proteiner også, men synes ikke at det er ille med litt smør i farten. Tror jo det er begrenset hvor mye man orker spise av rent smør, og det metter.

Som barn spiste jeg smør med skje om jeg fikk. Tror kanskje jeg trengte det da? Jeg tar gjerne og høvler en skive smør eller to og spiser rent - om jeg høvler smør til matlaging. Eller jeg "beriker" et par osteskiver med smør fordi jeg liker det og det metter og jeg tror som sagt det er sunt.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat