Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-10, 15:25   #1
Iza
Medlem

Iza sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Iza er ny på veien

Trenger råd og kunnskap. Atkins og ketostix

Hei. For 5 dager siden begynte jeg og mannen min på Atkins/lavkarbo.
Vi har begge gått ned allerede. Men vi teller ikke karbo totalt, er bare veldig nøye på å spise ting uten karbo og bare litt salat osv...
Egg og bacon til frokost.

Spørsmål 1: Vi har fått litt lys lilla på ketostix, men hvor lang tid tar det å få mørk lilla?

Spørsmål 2: Vi spiser mye ost, greddost, brie og blue castello. Kan vi spise mye av dette hver dag? Vi har det som mellommåltid og kvelds.

Spørsmål 3: Noen sa at når maner i første fase på Atkins skal man spise seg mett og ikke redusaere så mye på måltidene. Er dette riktig?

Spørsmål 4 og siste: Vi deler en pose bacongull 3-4 ganger i uka for å få litt crunch og godt. Er det feil? Er jo bare mye fett. Vi har gått ned 2kg(jeg) og 5 kg(mannen). Vi drikker også en del cola zero hver dag. Kan man det hvis vi går ned? Evt. kutte ned hvis vekten stopper opp?

Vi trives utrolig godt med slik kur og har prøvd ALT annet tidligere og er mer motivert enn noen gang. Setter pris på om noen kan svare.
På forhånd takk.

Iza

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat