Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-10, 16:18   #26
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor spiser dere Bacongull?

Tja - jeg synes det er litt rart å ta på seg ansvaret for å stille andre til veggs for valgene de gjør ut fra andre faktorer enn hvilke ting som er optimalt sunne. Jeg synes ikke bacongull smaker godt selv, men jeg gjør en drøss andre mat-valg jeg vet at ikke er helt optimale, fordi mat handler om mer enn rent drivstoff uansett hvor mye jeg skulle ønske at det ikke var sånn - og fordi jeg ikke alltid har full kontroll over mine omgivelser. Maten må tilpasses mitt liv like mye som omvendt.

Men å bebreide andre for å "forherlige" et produkt? Jeg tror alle er klar over at bacongull ikke akkurat er broccoli. Er det sånn at jeg "forherliger" laktosefri lettmelk når jeg annonserer at jeg har oppdaget at den har færre karber enn vanlig lettmelk?

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat