Sv: Bryllup
Jeg skal i bryllup den 25.juni, og er faktiskt blitt bedt om å ta med lavkarbokake!! Jeg, brudens mor og brugdommens mor går på lavkarbo. Synes det er helt genialt! Så da tar jeg med sjokoladekake, enkelt og greit! Jeg er veldig åpen om mitt kosthold, og ønsker ikke en slik utskeielse. :-)
Til middagen så spiser jeg det som jeg kan, og lar resten ligge. Jeg vet at brudeparet ikke bryr seg om det, og det er det viktigste! De respkterer det, og støtter meg :-)
Når det gjelder forretter er jeg så vandt til å få servert skalldyr (som jeg ikke kan fordra) og i alle selskaper jeg er så lar jeg denne være. Orker ikke spise reker/kamskjell ol for så å være kvalm i mange timer etterpå. Og jeg har faktisk aldri blitt møtt med negative reaksjoner, heller at folk synes "synd" på meg som ikke har spist.. hehe..
Så hadde jeg vært deg, så hadde jeg spurt om jeg kunne tatt med lavkarbodessert, og spist det som er lavkarbo av resten av maten. Og sørge for at du ikke kommer skrubbsulten til middagen :-)