Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.
I dag har jeg funnet ut at jeg får skrive litt i tråder som er spennende, og derfor også introdusere meg selv. Jeg er snart 35 år, og 173 cm høy. Mor til 3. Og veide ca 105 kg da jeg startet for snart tre uker siden. Det er noen kolleger av meg som fortalte om sin opplevelse av lavkarbo (ketose). Og disse damene er ikke overvektige i mine øyne. Men likevel gikk de ned selv de to første ukene.
Så da tenkte jeg at kanskje det er håp for meg også. Kjenner andre som har fått det til med denne typen livsstil. Så nå er jeg i gang. Mitt mål har siden i fjor vært å komme ned på to sifrede tall. Først skulle det skje før jul, men det gikk ikke. Så var det før sommeren (juli når jeg skal i ett bryllup). Må ærlig talt innrømme at jeg ikke trodde det skulle være mulig. Jeg har prøvd xenical og Grete Roede og ingen av delene har gitt noe resultater.
Men nå! Etter 2,5 uker med lavkarbo, og da har jeg ikke vært i ketose hele tiden så har jeg mistet 3,5 kg!! Ser nå muligheten for å komme litt inn på 90-tallet før bryllupet!
Hmm.. kjenner jeg deg, tro? Er du den jeg tror du er, så må vi begynne å utveksle erfaringer og oppskrifter.
|