Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-10, 01:28   #86
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Men Iset, jeg forstår ikke utsagnet "..så det skal jeg klare å leve med". Hvorfor skal du gå igjennom resten av livet med noe du overhodet ikke er fornøyd med når det kan endres med et inngrep som er like risikofritt og rutinemessig som en vaksinasjon? Om vi hadde levd i et samfunn uten moralister og bedrevitere der folk respekterte andres valg fullt og helt, ville du fortsatt sagt "det skal jeg klare å leve med" eller hadde du tatt en tur til legen?

For meg går det vel mest på det at jeg hadde en såpass tøff rekonvalesens etter bukplastikken (vektoperasjonen var en blåbærtur i forhold) at jeg ikke tør å ta flere operasjoner, jeg takler bla. ikke narkose, det er aldeles grusomt. Så jeg lever heller med det enn å utsette meg selv for flere operasjoner, tror jeg. Jeg er enda ung så jeg får se hvordan pupper og lår ser ut om noen år, men akkurat nå er det mer verdt å leve med det enn å legge seg under kniven igjen for min del. Hadde et slikt inngrep vært like kjapt og greit som en vaksinasjon hadde jeg gjort det for lenge siden.
Men bukplastikken angrer jeg ikke en eneste dag på, til tross for ubehaget i ettertid (noen uker i helvete, et liv i himmelrike).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat