Sv: Trenger råd og kunnskap. Atkins og ketostix
Opprinnelig lagt inn av Iza, her.
Takker for svar.
Når dere alle skriver at man ikke burde drikke Cola Zero mer enn en dag i uka og kun bacongull og annen snacks i spesielle anledninger, så føler jeg at dere aldri har vært i min situasjon. Jeg har slanket meg i 16 år og har hatt et enormt inntak av mat og hver gang har jeg mislyktes fordi jeg måtte spise så lite.
Iza
Kjære deg
De fleste her inne vet AKKURAT hvordan det er å være i dine sko. Jeg har vel slanket meg siden jeg var 15 år, jeg blir 32 på mandag så jaggu blir ikke det ganske mange år også Nutrilett, GR, Cambridge, Allevo, kutte ut mat, sulte, faste - you name it.
De rådene som blir gitt er av erfaringer - ikke fordi du ikke skal "kose" deg. Om du tar en titt inne på oppskriftene finnes det MASSE alternativer til snacks og godterier.
Lavkarbo, atkins, ketolyse, osv er blitt en livsstil for de fleste av de aktive her inne. Vi ser ikke på dette som en mirakelkur - men har det mye bedre i livet, mht vondter, vekt, humør og alt på dette kostholdet. Siden du er ny har du vel ikke merket annet enn karboavrusningen - men hold ut - alt blir så mye mye bedre 

|