Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-10, 10:01   #9
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Trenger råd og kunnskap. Atkins og ketostix.

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Måtte bare svare på dette for seg selv. Skjønner ikke helt hvorfor du begynte å skrive om sjokolade og søtsaker osv....spurte kun om bacongull jeg. Spiser ikke noe av sjokolade eller søte ting heller. Har ikke behov for det. Har kun et behov for noe snacks noen kvelder hvor jeg har lange dager. Men enig i at bacongull kan høre lørdag til. Har allerede funnet gode kveldssnacks på nett. Tror det er viktig at hvis man skal svare på innlegg fra helt nye her så er det viktig å tenke på at de er i startfasen og skal prøve seg frem. Hvis du selv har kommet veldig langt kan det kanskje være vanskelig å se det fra min side. For meg å spise bacongull 3 ganger i uka er jo et stort fremskritt da jeg før kunne spise en pose potetgull alene og en 200grams sjokolade alene 5 dager i uka...Så lagt om det har jeg

Også tillater jeg meg å svare på denne

Alle råd som blir gitt her inne er av beste mening. Det sies at sukkerfri sjokolade, cola zero, pepsi max osv i tilegg til å være en partystopper også trigger annet søtsug.
Når det svares nybegynnere vil vi gjerne at våre "feller" ikke skal bli dine feller, så les heller at det er gitt råd i aller beste mening, ikke bli fornærmet eller gå i forsvarsposisjon. Vi har alle vært nybegynnere - men de fleste av oss har lest og lest, spist og erfart - og takk til de som faktisk deler av sin kunnskap her inne

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat