Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-10, 10:37   #92
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Mear, her.

Jeg har en veninne som planlegger fettsuging for tiden, for å bli kvitt en del problemområder som alltid har plaget henne. Jeg vet hvor mye det betyr for henne, og støtter henne uansett i hennes valg. Men tror jeg operasjonen kommer til å spille noen som helst rolle for hvordan hun har det etterpå? Nei. Ikke en døyt.

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Visst kommer operasjonen til å spille noen rolle for hvordan hun har det etterpå! Hun kommer til å få det bedre med seg selv! Noe annet er rett og slett tåpelig å si. Om områdene plager henne så tar det faktisk opp en stor del av livet hennes, en stor del av livet som kommer til å frigjøres!

Det er jo ingen som vet det sikkert, hun kan jo reagere på begge disse måtene. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har det i hvert fall mye bedre med meg selv etter bukplastikken (og vektoperasjonen, men den er jo ikke kosmetisk på den måten så vi snakker jo ikke om den her, egentlig). Jeg har ikke angret et sekund og er overlykkelig for å ha gjennomført det, kan ikke beskrive det nok, engang. Mens andre som tar bukplastikk sikkert ikke føler seg annerledes etterpå, ikke vet jeg. Jeg er jo fullt klar over at noen bruker operasjoner som dop, omtrent, og aldri blir fornøyde, og det er vel DE tilfellene som er spesielt negative. Jeg har det heldigvis ikke sånn, da hadde jeg løpt rett til legen og fått fikset både pupper, lår og grevinneheng asap.