Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Opprinnelig lagt inn av raskall, her.
Ikke fortell henne at du går på lavkarbo nå. Fortsett et par uker til, bruk lavkarbo.no, kollegaer og kusiners ektefeller for råd. Når du da er hos legen om en måned eller to og har gått ned 10 kilo, har fantastiske blodprøver og føler deg sjæf kan du sprenge bomben og enten knuse alle hennes illusjoner om statens kostholdsråd eller få applaus for noe hun har tro på men ikke tør å anbefale for sine pasienter av frykt for å få pes fra de som betaler lønna hennes.
Så DET så! Min lege digger at jeg spiser lavkarbo og støtter meg fullt ut, men han fikk ikke vite det før etter et par måneder.
Jeg var hos legen og tok blodprøver før jeg begynte. Hun var veldig skeptisk, men jeg hadde med ketolyseboka og lot henne lese "til fastlegen"-sidene. Hun ble mindre skeptisk, men var fortsatt skeptisk til dette. Hun fortalte neste gang (da hun sammenlignet blodprøver) at hun var overrasket over at det virket. Det virket mer som at hun så at jeg hadde sykelig overvekt, så bare det at jeg ville prøve å gjøre noe med det var positivt.