Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-10, 10:57   #5
lille_Venn
Medlem

Medlem siden: Feb 2010
lille_Venn er på en erverdig vei

Sv: Jeg savner mer informasjon om....

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, det er sikkert sant, rett og slett fordi det er logisk, og veldig veldig lurt! Men det betyr ikke at det finnes noe som heter induksjonsfase på Ketolyse. Det har i hvert fall aldri jeg hørt om, og jeg har vært medlem og moderator på dette forumet i flere år, og leser flere timer om dagen, så det skulle vært rart om jeg hadde gått glipp av akkurat det .

Nei, stemmer nok det
Han sier vel ikke at det er nødvendig å gjøre det på den måten heller Bare at det kan være lurt...
Men jeg er enig med trådstarter... Selv om det ikke er noen induksjonsfase på kuren, burde det stå litt mer i boka om hva man kan forvente av de første dagene/den første uka. Det er vel et par linjer viet til dette... Men litt tips om hvordan få en skikkelig god og effektiv start på kuren syns jeg det burde være Kanskje spesielt siden mange sliter den første tida med "bivirkninger" tror jeg dette kan være til hjelp for mange som kanskje vurderer/velger å hoppe av kuren... hmmm Når jeg er inne på temaet savner jeg også FAQ i boka, som han har på nettsiden, da tror jeg kanskje dere erfarne på forumet ville sluppt unna mange av gjenganger-spørsmålene (gjenganger-spørsmål... det høres ikke ut som et ord )

lille_Venn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat