Vondt i magen! :(
Hei,
jeg begynte på ketolyse forrige tirsdag, veide meg i dag og har tatt av 3 kg Vet at det meste mest sannsynlig er væske kroppen kvitter seg med, men det er nå allikevel motiverende å se at vekten går nedover!
Dagene har gått greit, men to kvelder har jeg hatt et vanvittig søtsug. Har åpnet kjøleskapet, sett på juicen og sjokoladen (har en samboer som ikke er på slanker'n), åpnet fryseren, tittet på isen, men klarte å lukke igjen dørene uten å ta ut noenting. Veldig deilig å ikke gi etter! Det har vært litt uregelmessig spising mht tider i helgen, kjørte innom en bensinstasjon, men kjøpte ingentng fordi det bare var mat med karbo der. Det er vel bedre å ikke spise noe da (for å komme i ketose) enn å spise fordi man er sulten?
Disse dagene har jeg også hatt vondt i magen. Den romler og bærer seg, og jeg har også veldig løs mage. Jeg innbiller meg at dette er fordi jeg ikke lenger spiser brødskiver, poteter og ris. Sliter dere med det samme? Og er det noe jeg kan gjøre med detter? Er veldig slitsomt..
En siste ting: Om dere fremdeles har igjen 5-10 g på karbo-kvoten deres for en dag, hender det at dere tar en liten bit sjokolade, noen slurker juice, en appelsin, eller en is? Eller er det totalt stopp når man går på ketolyse?
|