Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-10, 23:20   #4
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som kjenner til søtningsmiddelet AGAVE?

Hei
Kakaosmør bør jo gå greit. Regner med det er reint fett og ikkje innehelde karbs. Det e litt forskjellig kor masse karbs d e i dei forskjellige kakaopulvera eg har sett. Prøvde å sjå på okosjokolade for å sjå om det står innholdsfortegnelsen, men fant ikkje nåke. Men det står sikkert på pakken. Det er jo mulig å regne ut totalt antall karbs etter man har laga sjokoladen og så finne ut om det er ok. Eg går ikkje på Ketolyse, så eg veit ikkje kor mange karbs som e lovlig. Men d kan jo hende at du finne ut at det e mulig å lage sjokolade som er under karbogrensa. Det er vel ikkje restriksjoner på fett på ketolyse, eller?
Det går jo sikkert fint å lage egen vaniljekesam og, ved å ha i litt vaniljestang (innmaten) og stevia/sukrin for eksempel. Blir sikkert best viss den står litt og godgjer seg

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat