Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-10, 09:27   #52
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: FRUSTRERT - Går ikke ned i vekt!

Javel damer (og menn???) da var Londonturen unnagjort. Vi hadde kjempevær og sprang rundt i masse butikker. Fant nesten ikke noe av det jeg hadde lyst på, så derfor brukte jeg opp hele budsjettet på en Mulberry og en Burberry. Ikke helt klokt å bruke så mye penger, men jeg syntes jeg har fortjent det etter å ha gått ned nesten 15 kg siden den november og har hatt en stri vår med langtissykemelding

Jeg hadde bestemt meg for å holde meg i ketose, men ikke forkusere så mye på hva jeg spiste sånn ellers på denne turen og det ser ut til å ha gått bra. På lørdag spiste jeg skikkelig curry UTEN ris og nan - flinke meg , men jeg klarte ikke å dy meg for den sjokoladebiten med appelsin vi fikk med regningen, men jeg tenkte skitt au. Tror kanskje det ble litt mye karber på lørdagen for jeg våkna uten den der "deilige" bitre smaken i munnen på søndagen. Var flink hele søndag og tok en stix på kvelden da jeg kom hjem, den ga ikke utslag på ketose. Derfor kjøret jeg en litt ekstrem dag i går med ca 8-10 kh og på kbelden hadde jeg utslag på stixen. Spørs om jeg ikke har vært i ketose hele veien egentlig for jeg har alltid brukt mye tid på å komme i ketose.

Har tenkt litt på hvordan jeg skal angripe dette her med vektstagnasjon. Vurderer å fortsette på Ketolyse men uten nøtter og frø, moderere meieriproduktinntaket og spise så minimalt jeg kan uten å være sulten. Blir ikke enkelt, men det er jo heller ikke enkelt å gå ned i vekt.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat