Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-10, 10:05   #554
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hadde med brosjyren til Forusklinikken og hun skal ringe inn og finne ut av det med hodekålen. Ellers hadde jeg gått ned 3,5 kilo, inn 10 cm rundt magen og inn 4 cm rundt baken. Ellers er det et problem at jeg samler vann i kroppen. Jeg hadde 1 liter mer vann i kroppen idag enn ved oppstart. Jeg merker det godt selv fordi fingrene er hovne og verker. Jeg merker også at jeg samler vann i føttene. Dette har skjedd hver gang jeg går ut av ketose. Jeg kommer ikke i ketose på dette kostholdet. For mye karbohydrater for meg dette her. Sykepleiedamen satte meg opp til legen neste gang for å finne mer ut av dette med vannet. Moderat insulinresistens, så vi venter og ser i forhold til vekten om det blir nødvendig med Metformin.