Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-05, 08:30   #4
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mam

Jeg har gått ned snart 20 kilo. Og er veldig glad for det. men bena mine ligner ikke grisen. Eller kanskje det er akkurat DET de gjør? Åreknutene mine har blitt mer tydelige. Og bena er blytunge etter en lang dag på jobb.

Jeg har nevnt det for legen før, men har ikke turt å kreve operasjon. Jeg har tenkt at det er selvpåført pga. overvekt og for lite mosjon. Men har begynt å tro at det er bare operasjon som hjelper nå. Jeg vil heller ha vekk åreknutene enn å stramme mageskinnet. Så da kan dere tenke dere hvor fæle bena er.

Gratulerer med kjempeflott venktnedgang, mam. Så flott og godt
Jeg synes du skal be om operasjon. Det går ikke bare på utseendet, men også på funksjon. Du sier jo at bena er tunge som bly. Åreknutene kan være en av grunnene. Sier dette fordi sønn min ble operert for åreknuter i fjor. Jeg tipper det er genetisk for både hans far og farfar har det samme. Store åreknuter og har blitt operert.

Det min sønn opplevde var en utrolig rask bedring av hva han kalte kondis i leggen.... Han spiller håndball på herrelag. Trent siden han ble født
Mot min vilje(som om det spiller noen rolle hva jeg siier ) spilte han håndball 14 dg etter operajsjon, og påstod at det eneste stedet han ikke hadde vondt/fikk melkesyre under kampen, var i den nyopererte leggen

Så be om operasjon du, mam, skal se de "blytunge" leggene blir mye lettere. Det er mye vi blir behandlet for til og med selvom det er "selvpåført". Ikke tenk på det. Be om hjelp.

Og lykke til videre med sunt og godt kosthold....og "spring-glade" bein

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat