Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-10, 10:55   #8
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Jamaica gryte:)

Opprinnelig lagt inn av Life_Tone, her.

Innehåll: 100 g
Ingredienser: brunt socker, malen allkrydda, citronkorn, lökflarn, havssalt, sellerifrön, timjan, socker, malen svartpeppar, kanel, nejlika, lökpulver, krossad chili, persilja, malen muskot, Kaffir Lime blad pulver

Kanskje ikke helt aktuellt siden d både er brunt sukker og vanlig sukker i?
Tenker jeg prøver uten jeg!

Nei, sukkeret kan man stå over, men da vet man i alle fall ca hvordan det skal smake! Sitron, pepper, kanel, nellik, løkpulver, chili, persille, muskat og limeblader har jeg jo i skapet! Men googlingen min gjorde meg nesten helt overbevist om at sånn jamaica-krydderblanding burde inneholde timian også, og det er jo godt med kylling, så jeg tenker jeg hiver det oppi... når jeg lager denne gryta neste uke en gang, tenker jeg Kanskje en klype splenda om nødvendig.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat