Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-10, 11:52   #1
wollafruen
Medlem

wollafruen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 41
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Hva med bursdagsfeiring?

Jeg har bursdag neste uke og kjæresten min har lyst til at vi skal gå ut og spise og kose oss. Uten barn. Bare oss to Jeg har veeeeldig lyst på en voksenkveld, bare jeg og han og syntes det var et superdupert forslag!

Men så til spørsmålet: Hva gjør dere i slike anledninger? Holder dere lavkarbo fullt ut, alltid? Jeg merker at jeg driver og tenker at et glass vin å kose seg med og som "grattis med dagen" til meg selv egentlig hadde vært ganske godt - men idet jeg har tenkt tanken vet jeg ikke om jeg skal gjøre eller la være. Samme med evt. dessert/kake o.l. Jeg har ingen problemer med å la slikt være i det store og hele, og godt mulig jeg tenker når vi sitter til bords at jeg ikke trenger å bestille noe. (Middag går bra - der eeeelsker jeg lavkarbomaten - fisk/kjøtt med grønnsaker/salat og litt fet olje/dressing/smørsaus/rømme går ypperlig!). Men så er det en liten nisse som sitter bak øret mitt og sier "det er jo bursdagen din da..?"

Hva gjør dere? Hva syns dere vi lavkarbere skal gjøre? Når det er bursdagsfeiring ellers lager jeg meg eventuelt Isets 3 min. sjokoladekake eller andre erstatninger hvis jeg har behov for noe, men ute på restaurant føler jeg ikke det blir vel ansett å nyte medbrakt