Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-10, 14:50   #290
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Mitt aller beste brød

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Bare et lite spørsmål: Hvor mange gram cottage cheese er det i de boksene i Norge? Jeg har gått ut ifra at det er 200 gr, men nå ble jeg plutselig litt usikker... Lurt hvis dere som skriver oppskrifter skriver gram eller dl, bor man i et annet land er varene anderledes

Jepp, sant det, cottage cheese boksane frå Luxlait er jo ganske store! Og dei frå Danone er ganske små. Ser no på nettet at Luxlait sin er 500g og Danone er 200g. (Så det gir meining at dei i Norge er 300g, litt midt i mellom.) For øvrig synes eg Luxlait sin er best av ein eller annan grunn.

Når eg har laga brødet har eg berre hive oppi "sånn omtrent" etter augemål som eg trudde dei norske boksene var.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat