Sv: Rocketråden!
Opprinnelig lagt inn av Fryda, her.
Ferdig med rock'n for i dag Har visst god tid på meg mht til bikiniparade, sukk. Var og tittet på bikinier i dag, og det var ganske nedslående. Etter runde gjennom x antall butikker satt jeg igjen med følgende inntrykk: utvalget bestod var stort sett sjokkfarget, type skrikende turkis, hawaimønstret eller psykedelisk mønster med gullkjeder og de aller fleste med halterneckknyting. Fant en i flott lillafarge, men de var kun laget for de med pupper og overkropp str stooor.
Jeg rocker ca 15 - 25 minutt Ina64. I begynnelsen tok jeg tiden, men nå rocker jeg så lenge jeg gidder og av og til tar jeg heller flere runder. Håper du har hatt en fin rockedag 
Ny bikini skulle jeg og hatt. Men det får bli en annen gang ut fra hvordan du beskriver dagens bikinimote.
I dag har jeg rocket i ca 22 minutter. Merker godt at magemusklene er styrket, prøvde å rocke ekstra hurtig. Har og gått to turer. En gå/joggetur med hunden i dag morges, på ca 30-40 minutter. Og en rask tur med stavgang(kupert terreng) på ca 30 minutter nå i kveld. Prøver å legge inn mer og mer jogging, men merker jeg må ta det litt rolig (gamle damer og vonde hofter ). Totalt sett fornøyd med dagens innsats.
|