Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-10, 12:37   #1408
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Vovven ser ut til å klare seg greit. Problemet med hoggormen er at gifta kan gi senskader på levra, så vi må inn til full testing om tre uker. Men det e trist å se den spreke polarhunden min rusle rundt som en slappfisk med kroppen stappa full av antibiotika og kortison.. Håper han kvikner til snart. "fine vovven til mammen sin..."

Æ e litt stille her fordi æ synes at æ skreiv så masse og virka frøktelig skravlesjuk.


Aww så bra at det ser ut som om det har gått bra ! Har tenkt masse på deg og hunden. Lever selv for dyra mine. Jeg bor en halvtme inn i skogen uten naboer og er livredd for at gullene mine skal hilse på ormer.. så at kattene hadde fanget å drept en sleve.. (stålorm) velger ihvertfall å tro det var kattene .. Han bikkja mi har bestemt seg for å være livredd rottwailer valpen her oppe den er 10 mnd. Så han springer rundt med en ekkel urolig energi som rottisen reagerer på. Hunden min er også veldig besatt glad i lekene sine så når jeg hiver leker og rottisen også vil bli med hopper yoda(som hannen min heter) rett i strupa på ham. forstår ikke at rottisen veien 30-50kg (vet ikke hvor mye han veer men det er ikke lite.. mer en mn.. min veier 7 kilo tror nok at rottisen ihvertfall veier 40-60 enplass han er diger allerede. En av de støste jeg har sett. Heldivis reagerer rottisen bare med å legge seg oppå yoda og ikke bitte tilbake.. Så her hiver jeg ihvertfall IKKE med leker mer.. Når de sier at boston hunder er mastiff i hodet tuller de ikke ..'

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat