Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-10, 14:52   #176
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Send mail til Spis deg slank og spør da

Men sånn ellers tror jeg du kommer til å klappe sammen av SÅ lite energi og syklingen til og fra jobb.

Je.g begynte å trene for fullt etter 14 dager på opplegget og det var ikke et problem i det hele tatt. Merket at ting gikk litt tregere og at jeg brukte lengre tid på joggerunden min, men det var ikke et stort problem.

Dette vil være helt individuelt og man må nesten bare prøve seg frem. Nå skal det være sagt at jeg supplerte 5 måltider med litt ost (ikke mye) og 2-3 kokte egg daglig dersom jeg ble sulten.

Du er jo fryktelig negativ mot opplegget og bare rakker ned på det, men det virker jo for utrolig mange andre, inkludert meg selv. Jeg gikk over til ketolyse før påske for jeg ville ikke være avhengig av å få levert mat, det har resultert i en total stopp i vektnedgang. På mandag starta jeg et mer "spis deg slank" opplegg (porsjonskontroll og ikke minst fettkontroll) og voila i dag hadde jeg gått ned en god del. Dvs ketolyse er ikke for meg, men jeg sitter ikke og rakker ned på det for det.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat