Sv: Hva skjedde med sunnheten?
Det er vel så enkelt med det at vi finner den metoden som fungerer best for oss selv 
Selv lever jeg ikke optimalt, og jeg er fullstendig klar over det, men jeg føler ikke at jeg bevisst trenger å endre så veldig mye enn så lenge at jeg faktisk går ned i vekt og ned i cm.
Det eneste jeg faktisk reagerer på, og det mer og mer og mer, er det store fokuset mange har på å finne "erstatninger" for godterisuget sitt. Jeg har sett de fleste unskyldninger og argumenter og det finnes faktisk ikke ett eneste godt argument for å kunne drikke brus hver dag, eller spise sukkerfrie kaker og sjokolader titt og ofte.
Den kalde, harde fakta er; Vi har blitt feite av en grunn. Den grunnen heter mat og livsstil. De derre argumentene med lav forbrenning og ditt og datt, og brei benbygning og alt det der kan folk spare seg for, jeg har brukt dem selv og vet så altfor godt hvor lett det er å innbille seg at det er sant . Når maten har gjort deg feit så sier det selv at du må endre det du spiser, hvordan du spiser og sammensetninga av hva du spiser. Det innebærer ikke å lage ettermiddagskaka di sukkerfri istedenfor å spise napoleonskake. Det innebærer å endre vaner.
¨
Fordi om man kan spise noe, så trenger man ikke spise det. I så tilfelle ville jeg spist stekt brokkoli til det tøyt ut av ørene på meg, for det syns jeg er godt
|